Raw living – Hi Buzz sale

Standard

Ni som är bekanta med råchoklad bör skynda till raw livings hemsida. De har extrapris på sin Hi Buzz, endast 1.45 pund stycket. Har du inte prövat den så har du chansen nu när de är billiga. Men jämför den inte med Marabou eller Cloettas choklad. Här får du mer valuta för pengarna, härligt chokladigt med ett rejält tillskott bipollen med allt vad det kan ge, antioxidanter, magnesium och så vidare. Trodde du vanlig mörk choklad var nyttig – det är inget mot Hi Buzz. Det var lite reklam för min chokladfavorit för tillfället.
Tyvärr så kopplar jag samman choklad och kaffe och jag är inte helt villig att ge upp denna vana. Av alla ovanor man kan ha så är inte en sojalatte bland de värre. Om chokladsuget dyker upp lite senare på dagen så är chai ett utmärkt alternativ. Ta en påse Yogi chai classic och låt dra 20 minuter. Häll i ditt val av mjölk och njut med en bit choklad, gärna raw.

I övrigt har Kate Wood kommit ut med en ny bok om superfoods och vad du kan göra med dem. Jag väntar på min just nu, den som väntar på något väntar alltid för länge…

Kommentera

