Check this out och var snabb!

Standard

dsc00994.jpg

Ni som inte har anmält er till Karen Knowlers gratis ezine ännu, gör det snabbt! Ni som är anmälda kommer att kunna köpa hennes receptböcker till halva priset mellan 21 och 24 mars tror jag det var. Betala och ladda hem, busenkelt och goda tips. Vill ni inte ha dem så kan ni ändå få ett gratis ezine med recept och nyttig information. Inga spam på köpet!

Så till det centrala idag, jag har blivit faster igen till en kille denna gång. Jag har fått en liten till att tids nog mata med choklad 🙂 Ni kan se hur lycklig nr 1 är när hon får fasters choklad, jag är lika glad för jag vet att hon får näring när hon stoppar en chokladbit i munnen. Hennes påskägg innehåller påskharar i rå choklad med gojibär och kokos, ananasägg och torkade aprikoser.

Var rädda om barnens magar och..

Glad Påsk!

Kommentera

